Wil jij overstappen naar een andere telecomprovider, dan kun je je abonnement bij Simpel opzeggen. Dit doe je snel en makkelijk met een opzegbrief van 123opzeggen. Vul je gegeven in, kies voor de verzendoptie en laat 123opzeggen de opzegbrief voor je verzenden. Simpel zal je abonnement daarna snel opzeggen. Wel ze makkelijk!
Ondanks dat de voorwaarden van Simpel goed klinken, kan het zijn dat je wilt overstappen naar een andere provider, zoals Vodafone, Tele2 of KPN. Abonnementen bij Simpel lopen na de eerste termijn automatisch door, totdat jij het opzegt. Het is dus belangrijk dat je tijdig je abonnement opzegt, zodat je niet aan kosten vast komt te zitten die je niet wilt. Op deze pagina vind je uitgebreide informatie over hoe je Simpel kunt opzeggen.
Log in op de Mijn Simpel-app of op de website. Je kunt daar de opties vinden om je abonnement te beheren en op te zeggen.
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Simpel door te bellen naar 088-1005757. Zorg dat je je klantgegevens bij de hand hebt voor een vlotte afhandeling.
Stuur een brief naar Simpel met je opzegverzoek. Gebruik het volgende adres: Simpel, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag. Vermeld duidelijk je persoonlijke gegevens en je wens om het abonnement op te zeggen.
Als je de opzegging zo eenvoudig mogelijk wilt laten verlopen, dan kun je gebruikmaken van de handige opzegbrief van 123opzeggen. De brief staat bijna klaar, je hoeft alleen nog je gegevens in te vullen. De gegevens worden dan automatisch in de brief geladen. Je kunt de brief kosteloos downloaden, printen en verzenden. Het adres van Simpel hebben we alvast bovenaan de brief gezet, zodat je die niet meer hoeft op te zoeken.
Wij snappen ook dat je niet altijd zin hebt om naar de brievenbus te lopen. Tevens heeft tegenwoordig niet iedereen meer standaard postzegels in huis. Als je liever hebt dat wij de opzegging van je overnemen, is dat geen enkel probleem. Tegen een kleine vergoeding zorgen wij ervoor dat de brief op de juiste mat valt. Zodra de opzegging door Simpel verwerkt is, zul je per mail of per post bericht krijgen ter bevestiging.
Let er wel op dat je de abonnementsduur moet uitdienen. Als je hebt gekozen voor een 2-jarig abonnement dan zul je twee jaar aan dat abonnement vastzitten. Je opzegging zal dan ingaan wanneer je abonnement afloopt.
Het opzeggen van een abonnement bij Simpel wordt door veel gebruikers als rechttoe rechtaan ervaren, vooral door de verschillende beschikbare methoden. Of je nu kiest voor de online optie via Mijn Simpel, telefonisch, of via een schriftelijke opzegging, de stappen zijn duidelijk en eenvoudig te volgen.
Meer weten? Hieronder volgt een overzicht van veelgestelde vragen over Simpel.
Om je Simpel abonnement op te zeggen, kun je inloggen op Mijn Simpel, telefonisch contact opnemen via 088-1005757, of een brief sturen naar hun postadres. Of gebruik eenvoudig de opzegbrief van 123opzeggen!
De afkoopsom bij Simpel hangt af van het resterende bedrag van je abonnement en eventuele kortingen die je hebt ontvangen. Voor specifieke details zou je het best direct contact kunnen opnemen met Simpel of je accountgegevens in Mijn Simpel kunnen bekijken.